Rondreis Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Rondreis Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Rondreis Nieuw Zeeland

Vanaf 27 november 2019 ben ik enkele maanden in Nieuw Zeeland voor een rondreis. Vanuit Christchurch ga ik eerst het Zuidereiland verkennen, waarna ik oversteek naar het Noordereiland. Daar zal ik tevens 10 dagen doorbrengen met mijn zoon Ingo, die dan vanuit Canada naar Nieuw Zeeland overkomt.
Mijn reis staat in eerste instantie gepland tot 19 februari 2020, maar kan
-afhankelijk van mijn bevindingen- worden verlengd.

Je kunt me volgen op mijn reis via de link martinsmeets.waarbenjij.nu.
Je kunt je in de app ook aanmelden voor de bijbehorende mailinglijst. In dat geval wordt je via email geïnformeerd bij aanpassingen in mijn reisverslagen.
Reacties op mijn reisverslagen zijn van harte welkom!

Recente Reisverslagen:

03 December 2020

Sightseeing in en rond Akaroa

14 Maart 2020

Epiloog

07 Maart 2020

Van Cook's Beach tot Hot Water Beach

06 Maart 2020

Papa Aroha, New Chum en meer

05 Maart 2020

Via Rapaura Water Gardens naar Coromandel
Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6960

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: