Waterfall Track - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Waterfall Track - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Waterfall Track

Blijf op de hoogte en volg Martin

13 Januari 2020 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Voor vandaag heb ik de Waterfall Track in gedachte met in de middag opnieuw een rustgevend bezoek aan de Hanmer Pools. Het loopt echter iets anders.

Ik heb goed geslapen en voel me topfit voor de wandeling, die gestaag naar boven voert met af en toe kleinere stenen en iets grotere rotsblokken op het pad. Het is echter goed te doen. Ik bereik de waterval na een klein uur. Hij is 41 meter hoog, maximaal ruim 1 meter breed en je kunt er desgewenst onder gaan staan.

Na in totaal 2 uur ben ik weer bij de auto en rijd ik terug naar de hostel. Ik eet een kleinigheid en ga nog even naar mijn kamer, alvorens naar de pools te gaan. Daar komt echter niks van ... ik zit in mijn stoel met een puzzelboekje en val ongeveer rechtop in slaap. Het is pas half drie, dus ga ik even op bed liggen. Drie uur later ben ik weer bij de pinken. Het bezoek aan de pools schuif ik aan de kant. Blijkbaar was ik toe aan een extra rustpauze, maar had ik dat zelf nog niet door.

Morgen naar Kaikoura, waar de walvistour op het programma staat. Dan moet ik natuurlijk fit zijn, zodat ik er niets van mis.


  • 13 Januari 2020 - 17:20

    Anja:

    Ben erg benieuwd naar de walvistour. Hopelijk krijg je er in beeld. XXX ❤️

  • 13 Januari 2020 - 22:55

    Anny:

    hallo Martin,
    Dat is de kunst van reisen, meegaan in de stroom.
    Iedere foto verteld zijn eigen verhaal, ze zijn heel mooi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 6973

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: