2014 op herhaling met de Charlotte Sound - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu 2014 op herhaling met de Charlotte Sound - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

2014 op herhaling met de Charlotte Sound

Blijf op de hoogte en volg Martin

16 Januari 2020 | Nieuw Zeeland, Picton

Ik heb geen plannen voor vandaag en doe dan ook rustig aan bij het opstaan en ontbijten. Daarna trek ik me terug in mijn kamer. Rond half 11 ga ik erop uit, met het idee in elk geval in de haven een blik te werpen op de Charlotte Sound.

Een van de richtingaanwijzers wijst op de "Charlotte Sound Lookout". Het kan geen kwaad om daar naartoe te lopen. Als ik het gezien heb en richting de haven loop, begint het toch te kriebelen. "Ik heb het dan wel allemaal eerder gezien, maar waarom zou ik vandaag niet nog een keer dezelfde wandeling doen als in 2014, om jullie vervolgens van verse foto's te kunnen voorzien?" :) Ik weet nog heel goed hoe mooi ik de wandeling met zijn uitzichten vond, ik ben alleen vergeten hoe zwaar en hoe ver de wandeling is. Dat kan ik ook nergens terugvinden.

Ik ga ervoor, start met de Bob's Bay Track, die op enig moment overgaat in de Stout Track, die uiteindelijk eindigt op een punt (de Stout) waar je een ver en breed overzicht hebt over de Charlotte Sound. Ik doe het rustig aan, jaag me niet op, ontmoet natuurlijk weer meerdere mensen en na 5 uur ben ik terug in Picton, met een heel voldaan gevoel. De wandeling was niet bijster zwaar, maar in elk geval wel langer dan ik in mijn geheugen had opgeslagen.


  • 16 Januari 2020 - 09:17

    Corrie Limpens:

    Heeerlijk, om zo te genieten. Iedere dag weer anders. Chapeau. Wauwwww .

  • 16 Januari 2020 - 12:08

    Christien:

    Mooi om de dag met niets te beginnen, dat wat is, en om dan van zo'n mooie wandeling met prachtige vergezichten te kunnen genieten. xx

  • 16 Januari 2020 - 21:37

    Philomien Van Weert:

    Hoi Martin.Ik kan me heel goed voorstellen,dat je deze wandelong nog eens wilde meemaken.Wat een belevenis.Zooo mooi.Dikke knuffel,Philomien.En de groetjes van Lau.Hij geniet ook mee.

  • 20 Januari 2020 - 19:57

    Roos:

    Adembenemend mooi, wat sjiek dat je dit kan en mag meemaken, dat is genieten xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 6968

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: