Wandelen Mt Manaia, Urquharts Bay en Smugglers Bay - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Wandelen Mt Manaia, Urquharts Bay en Smugglers Bay - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Wandelen Mt Manaia, Urquharts Bay en Smugglers Bay

Blijf op de hoogte en volg Martin

11 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Ingo heeft voor vandaag een paar mooie wandelingen geselecteerd. De eerste wandeling is voor mij zwaar te verteren, vooral door het grote aantal traptreden, waar mijn linkerknie niet blij mee is. Beide wandelingen bieden echter prachtige vergezichten, die alle inspanningen en kleine pijntjes snel doen vergeten.

We starten met de Mt Manaia Walking Track naar de top van de berg. Wanneer we weer beneden zijn, gunnen we ons een pauze, waarna we verder rijden voor een wandeling langs Urquharts Bay en aansluitend langs Smugglers Bay, met een klein maar mooi strand. Het is rustig aan het strand, met slechts een paar zwemmers. We maken met plezier gebruik van de beschikbare bank om te genieten van het uitzicht en de rust.

Na de tweede wandeling vinden we het genoeg voor vandaag en gaan ergens in de buurt een lekker ijsje eten.

Overigens ben ik vanmorgen voor het maken van foto's overgeschakeld op mijn smartphone, waar ik na vandaag geen spijt van heb.

• 11 Februari 2020 - 14:13

Anja:

Nou die smartphone maakt inderdaad prachtige foto's! Heel leuk die van jullie samen !! Making memories XXX Anja.

• 11 Februari 2020 - 18:42

Corrie Limpens:

Wat een prachtige rustgevende foto"s. Jullie zien er voldaan uit. Ingo, je moet wel een beetje uitkijken met martin , hij is een bejaarde tiener. Amuseer jullie.xxxxx

• 11 Februari 2020 - 21:59

Philomien Van Weert:

Nou Martin.Wat Anja zaet klopt gans.Wat maakt dae smartphone schwaon foto,s

• 11 Februari 2020 - 22:51

Anny:

Hoi Martin,
    Val in herhaling, heel mooi het Noorder eiland

• 16 Februari 2020 - 22:37

Christien:

Mooi Martin samen met Ingo. Wat een prachtige blauwe zee en vergezichten. Immens wat jij in al die weken al gezien en beleefd hebt. xxx