Whangarei: Waipu Cove Beach en Whangarei Falls - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Whangarei: Waipu Cove Beach en Whangarei Falls - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Whangarei: Waipu Cove Beach en Whangarei Falls

Blijf op de hoogte en volg Martin

10 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Auckland laten we voorlopig achter ons. Vandaag gaan we richting Whangarei, waar we voor twee nachten hebben geboekt. 40 km voor Whangarei houden we halt in Waipu, voor een eenvoudige lunch, maar ook voor een bezoek aan Waipu Cove Beach. Ingo en ik zijn onder de indruk van het strand. dat er prachtig bij ligt, en het mooi gekleurde water van de oceaan.

Ik maak een aantal foto's, maar moet achteraf, bij het naar mijn tablet overzetten van de foto's, helaas vaststellen dat het overgrote deel tegenvalt doordat er meerdere vlekjes op de lens zaten (zitten). Het is niet anders, maar hiervoor moet ik wel een oplossing proberen te vinden.

Na de lunch rijden we door naar Whangarei. Ingo heeft geboekt bij de YHA hostel, wat in dit geval betekent dat we in een holiday park worden gehuisvest. De cabin die aan ons is toebedeeld, mag er alleszins zijn. De cabin is ruim, met een tweepersoons bed en een stapelbed, en heeft allerlei voorzieningen. Nadat we onze intrek hebben genomen, gaan we te voet naar de dichtbij gelegen Whangarei Fall, waar het water van 25 m hoogte naar beneden stort. Het is een mooie waterval, die in de zomerzon extra indruk maakt.

We sluiten de dag af met een supermarktbezoek, om onze voorraden aan te vullen, en een lekkere spaghettimaaltijd.

• 10 Februari 2020 - 13:34

Frans :

Ha Martin,
    Mooi om dit allemaal met Ingo te doen. Geniet hier ook van. Bijzonder.

• 10 Februari 2020 - 14:43

Corrie Limpens:

Mooie foto van jullie twee, ook de andere foto"s mogen er zijn. Schitterend weer, lekker genieten

• 11 Februari 2020 - 21:42

Philomien Van Weert:

Wat geweldig allemaol.Zulke mooie foto,s.Auch van uch twee.Hub efkes weer probleme gehad mit waar ben jij nu,mer noe ken ich uch weer volge.Geneet heerlijk wiejer.Dikke knuffelXxx.

• 16 Februari 2020 - 16:02

Christien:

Mooie foto van jullie twee, heel blij en tevreden. Geniet.