Ontmoeting met Ingo en herhaling One Tree Hill - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Ingo en herhaling One Tree Hill - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Ingo en herhaling One Tree Hill

Blijf op de hoogte en volg Martin

08 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ik zie ernaar uit om Ingo vandaag te ontmoeten. Om 5 over 11 's morgens staat de landing van zijn vlucht uit Vancouver gepland en rond half 12 sta ik in afwachting van zijn komst bij de Arrivels Terminal. Onze ontmoeting voelt fijn. We rijden naar de hostel en nadat we onze intrek hebben genomen, gaan we gezellig lunchen aan Mount Eden Road.

Later in de middag gaan we op voorstel van Ingo naar One Tree Hill in Cornwall Park (voor mij de tweede keer in twee dagen), een wandeling van 4,5 km. Het is opnieuw een mooie ervaring. Tijdens de wandeling hebben we ruim de gelegenheid om over een en ander bij te praten.

Terug in de hostel besluiten we eerst boodschappen te gaan doen, zodat we morgen vooruit kunnen. Daarna, rond 8 uur, lopen we naar "De Belgian Beer Café", een paar honderd meter om de hoek. Een uitstekend idee van Ingo, die zich uitstekend heeft voorbereid. Eigenlijk beschamend dat ik nog niet heb ontdekt dat dit café er is :). Ze hebben een grote sortering aan Belgische bieren. Wij bestellen een halve liter Leffe Brune en laten ons verrassen met een heerlijke pot mosselen met 5 soorten saus en frites, geen Belgische frites overigens.

Na een tweede rondje zijn we klaar om terug te gaan naar de hostel, waar Ingo al vóór 10 uur op bid ligt om zijn jet lag te verwerken. Ikzelf neem nog even de tijd om dit reisverslag te schrijven.

Het was een mooie dag en we hebben er nog negen te gaan.

• 08 Februari 2020 - 11:46

Corrie Limpens:

Wat leuk vor jullie beide, samen genieten van deze prachtige reis. Als ik de foto bekijk, dan ziet "t er goed uit. Ja, ingo, je mag er zijn. Nog niets veranderd. Heel veel groetjes en liefs, corrie. Geniet samen xxxxx

• 08 Februari 2020 - 13:13

Roos:

Wat leuk ôm Ingo nog èns te zeen...Sjwoan foto van uch 2 kes... geneet d'r van...vööl groetjes, dikke knoevel ❤❤

• 08 Februari 2020 - 13:28

Ineke:

Wat fijn dat het gelukt is om elkaar te treffen, dat jullie ontmoeting zo goed voelt. Het zal zeker voor jou Martin een extra mooie toevoeging zijn aan deze reis. Nu even samen genieten van het mooie land en de tijd om bij te praten.
    liefs Ineke

• 08 Februari 2020 - 14:06

Philomien Van Weert:

Wat geweldig om jullie twee zo samen te zien.Ben echt blij voor jullieXxx.Je ziet er TOP uit Ingo.Zo leuk om je te zien.Geniet ervan en koester de mooie momenten samen.Dikke knuffel uit het verre Geleen. ❤❤

• 08 Februari 2020 - 19:54

JENNY:

Wat een prachtige tijd gaan jullie tegemoet! Kan niet meer stuk na zo'n start

• 09 Februari 2020 - 16:00

Anja: