Van Te Anau naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Van Te Anau naar Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Van Te Anau naar Queenstown

Blijf op de hoogte en volg Martin

22 December 2019 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Het zit erop in Fiordland National Park en Milford Sound. Vandaag rijd ik naar Queenstown, waar ik 5 nachten zal verblijven in de Alpine Lodge Backpackers en dus ook de kerstdagen zal doorbrengen. Het hoeft net meer te worden benadrukt, maar de route naar Queenstown wijst er nog eens op hoe prachtig en schilderachtig het landschap in deze regio is. Vanuit Te Anau rijd ik enkele tientallen kilometers door een schitterend heuvelachtig gebied, dat daarna langzaam maar zeker over gaat in het berglandschap van zuid-west Otago. Het laatste deel van de route gaat aan de westkant langs Lake Wakatipu, een prachtig meer met de vorm van een kronkelende slang, waaraan Queenstown gelegen is, de meest toeristische stad van Nieuw-Zeeland en de belangrijkste plaats van Centraal-Otago.

Na mijn aankomst om 13 uur besteed ik het grootste deel van de middag aan het bijwerken van het blog, dat de laatste paar dagen vertraging heeft opgelopen door beperkte bereikbaarheid van de server van 'waarbenjij.nu'.

• 22 December 2019 - 09:09

Corrie Limpens:

Genieten. Bijna vanuit je bed. Leefss

• 22 December 2019 - 10:51

Nick Snackers :

Hoi Martin met belangstelling lees ik iedere dag je verslagen,wat moet dit een ervaring zijn om in een land hier ver vandaan zo een reis te ondernemen.
    Wat ik lees wat jij al hebt gezien en wat je nog gaat zien fantastisch.
    De kerstdagen komen voor jou ook eraan en wens je fijne feestdagen en alle goeds voor 2020.
    Groetjes vanuit Stein.
    Nick Snackers.

• 22 December 2019 - 22:48

Philomien Van Weert:

Alweer prachtig om te zeen.Wat un lendj

• 22 December 2019 - 22:50

Philomien Van Weert:

Hae drukt neet alles aaf wat ich sjrief.Nog mer ens probere.Dikke knuffel,Philomien