Papa Aroha, New Chum en meer - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Papa Aroha, New Chum en meer - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Papa Aroha, New Chum en meer

Door: Martin Smeets

Blijf op de hoogte en volg Martin

06 Maart 2020 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Ik voel de laatste dagen dat de vakantiemotivatie en daarmee ook de
-energie tanende is. De thuisreis komt eraan en ik merk dat ik daar klaar voor ben. Vanmorgen kost het me enige moeite om te bezien wat ik ga doen. Gelukkig zorgt de inhoud van de dag er vrijwel altijd weer voor dat ik na afloop met een goed gevoel achterblijf. Dat zegt veel over wat dit land te bieden heeft, maar dat moge inmiddels duidelijk zijn.

Na enig heen en weer heb ik voor twee wandelingen gekozen: een korte wandeling naar Papa Aroha Bay en beach, noordwestelijk van Coromandel, en een iets langere wandeling van Whangapoua Beach naar New Chum Bay en beach, noordoostelijk van Coromandel.
Tussendoor ga ik even langs bij Oamaru Beach en Amodeo Bay (aan de kant van Papa Aroha) en ben ik verrast door het schitterende uitzicht bij een lookout op weg naar Whangapoua.
De zon zorgt vandaag voor extra mooie plaatjes.

Terug in Coromandel wil ik ergens in een café iets lekkers gebruiken, maar het lukt me niet iets passends te vinden.

  • 06 Maart 2020 - 16:32

    Corrie Limpens:

    Martin, wat fijn dat je alles hebt gedaan wat je op je wereldreis wilde. Een prachtig land , met hele mooie natuur. Veel gewandeld. Genoten, van alles. Fijne mensen ontmoet, onverwachte leuke momenten.

    De vacantie met ingo. Fantastisch. Wij hebben meegenoten van alle mooie foto"s en je fijne berichtjes. komt het gevoel dat je naar huis verlangt. Dan is het goed geweest en verlang je weer naar linda en vriend. En de kleinkinderen. En naar het mooie limburg. Liefs



  • 06 Maart 2020 - 18:44

    Roelie:

    Bedankt voor de verhalen met foto's. Ik heb nu gezien hoe mooi NZ is.
    Fijne terugreis en welkom in het mooie Limburg

  • 06 Maart 2020 - 22:06

    Philomien Van Weert:

    Hoi Martin.Ik sluit me helemaal aan bij wat Corrie zegt.Zo heb ik het ook ervaren.Wat een fantastische reis met zoveel verschillende indrukken van een adembenemend land.En dat je Ingo ontmoet hebt was natuurlijk een grote kers op de taart.Toch ben ik blij,als je weer veilig hier terug bent.Het was wel heel erg ver weg .Dikke knuffelXxx

  • 07 Maart 2020 - 22:29

    Christien:

    Lieve Martin t was genieten van al jouw verhalen en foto's. Prachtig. Dank je wel dat je de moeite nam xx goeie thuisreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6971

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: