Hamilton Gardens - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Hamilton Gardens - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Hamilton Gardens

Blijf op de hoogte en volg Martin

03 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hamilton heeft echt heel weinig te bieden voor toeristen, dat werd me vandaag nog bevestigd door een echtpaar uit deze stad. We waren het er echter ook over eens dat Hamilton Gardens op zichzelf een goede reden is om de stad aan te doen. Het is mij in elk geval gelukt er van twaalf tot half vijf te vertoeven.

Hamilton Gardens is thematisch ingericht. Mijn fotocollage, die mogelijk voor de een of de ander te omvangrijk is :), laat zien welke tuinen er zijn.

Naast de tuinen die je hierbij terugvindt, is er onder meer een kruidentuin. Toeval of niet, maar ik mocht ook nog de opening meemaken van de zogenaamde surrealistische tuin, uiteraard met hapjes en drankjes.

• 03 Februari 2020 - 12:01

Roos:

Hoi Martin,

Voor een stadje dat weinig te bieden heeft voor toeristen maakt dit toch veel goed.
    prachtige bloemenfoto's , mooiiiii

xxx Roos

• 03 Februari 2020 - 17:00

Philomien Van Weert:

Hoi Martin .Wat een prachtige tuinen.En al die bloemen...zoooo mooi.Denk dat veel goed maakt als het plaatsje op zich tegen viel.Dikke knuffelXxx.

• 03 Februari 2020 - 19:28

Corrie Limpens :

Foto"s, zeggen genoeg, heel mooi, en met hapjes en drankjes erbij, laat gaan.xxxx