Haven Russel en Long Beach - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Haven Russel en Long Beach - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Haven Russel en Long Beach

Blijf op de hoogte en volg Martin

13 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Paihia

Een van onze reisdoelen vanuit Paihia is Russel, een rustig en vredig stadje op een schiereiland vlakbij Paihia. Je kunt het via een omweg met de auto bereiken, maar wij gaan er met de veerboot naar toe, een oversteek van 10 minuten.

We maken er vandaag een uiterst relaxte dag van. Na een terrasje met koffie en thee en een geanimeerd gesprek met Rik, een bekende van Ingo uit Vancouver, die hij onverwacht in het Visitor Center in Paihia tegen het lijf liep, nemen we de tijd om de rust van de haven met al zijn boten op ons in te laten werken.

Vervolgens lopen we op ons gemak naar Long Beach, een prachtig strand, waar we ons twee uur lang vermaken met kijken naar het water en de golven en met een wandeling over het strand.

Rond half vijf zijn we terug bij de haven, waar we nog een uur vertoeven op een bank aan de waterkant.

Voor het avondeten hebben we een leuk restaurant gevonden, waar we ons te goed doen aan een kom soep met “seafood” en een paar biertjes.

Het was opnieuw een dag waarop we met veel voldoening kunnen terugkijken.

• 13 Februari 2020 - 12:53

Philomien Van Weert:

Hallo hallo.Wederom prachtige foto,s.Wat een natuur!!!!!.Zo mooi.IK zie,dat je bierproever bent geworden.Haha.Laat het maar goed smaken.Wel apart,dat Ingo een bekende tegenkwam.Het leven zit vol verrassingen.Geniet heerlijk verder.Dikke knuffelxxx.

• 13 Februari 2020 - 19:25

Corrie Limpens:

Hoi jullie samen, als ik zie hoe jullie genieten, doe ik ook meegenieten. Wat een moment van rust, met deze prachtfoto"s. Zwa shwan. Leefs

• 16 Februari 2020 - 15:56

Christien:

Heerlijk Martin, lekker kuieren langs het strand en het geluid van de zee in je opnemen. Dat is ontspanning en ook nog genieten van elkaars gezelschap