In de regen naar Arthur's Pass - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu In de regen naar Arthur's Pass - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

In de regen naar Arthur's Pass

Blijf op de hoogte en volg Martin

02 Januari 2020 | Nieuw Zeeland, Arthur’s Pass

Als ik wakker word in Franz Josef, regent het pijpenstelen en kraakt het af en toe flink aan de hemel. Vandaag ga ik richting Arthur's Pass, waar ik drie nachten heb geboekt in twee verschillende accommodaties. Arthur's Pass ligt aan de noordkant van de Southern Alps en biedt de mogelijkheid om mooie wandelingen in de bergen te maken.

Tegen 4 uur arriveer ik bij Tara Lodge Backpackers, waar ik de eerste twee chten verblijf. Het regent nog steeds, maar geleidelijk aan klaart het een beetje op, wellicht voortekens voor beter weer de komende dagen. Vanuit de woonkamer lukt het nog om een fraaie foto te maken van de omgeving van de hostel.

Ik maak kennis met Ariane uit Stuttgart, wat voor vandaag uitmondt in een gezamenlijk avondeten met sla van mijn kant en spaghetti van Ariane, die bovendien nog een fles rode wijn tevoorschijn tovert. We spreken af dat we morgen samen gaan wandelen. Zo eindigt een regenachtige dag in mooie vooruitzichten voor de dag van morgen.


  • 03 Januari 2020 - 22:36

    Roos:

    Hoi Martin,

    Ôndanks de raege, weer ein prachtige foto...
    Gezellig same aete..geneete!!

    Leefs Roos

  • 05 Januari 2020 - 19:01

    Christien:

    Dat ziet er gezellig en lekker uit. Altijd fijn gezelschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 6926

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: