Queenstown City - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu Queenstown City - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Martin Smeets - WaarBenJij.nu

Queenstown City

Blijf op de hoogte en volg Martin

23 December 2019 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn eerste dag in Queenstown is de eerste vakantiedag die echt zomers aanvoelt (20+). Gelukkig heb ik mijn pet meegenomen, maar helaas de zonnemelk vergeten, dus voorzichtig zijn met de zon.

Ik begin de dag rond 11 uur met een Gondola-rit vanuit de stad naar de top van de aangrenzende berg. Vanaf de berg is er een werkelijk prachtig uitzicht op de stad en op Lake Wakatipu. Na een tijdje neem ik de gondel naar beneden en loop op mijn gemak naar de Queenstown Gardens, die aan het meer grenzen. Ik heb me voorgenomen er een relaxte dag van te maken en die belofte aan mezelf houd ik overeind.

Mijn eerste indruk van de gardens is niet echt positief, maar achteraf gezien enigszins voorbarig. De tuin komt niet in mijn top drie voor, maar mag er zeker zijn. Vooral het deel langs de vijver in het park en het gebied eromheen maakt indruk vanwege de bloemen, de bijzondere bomen en het vriendelijke en frivole karakter.

Ik blijf de hele middag in de tuinen, rustig rond slenterend en zittend op een bank met e-reader en puzzelboekjes. Een Italiaans ijs vormt het toetje voor vandaag.

Het was een mooie en zeer zeker relaxte dag.


  • 23 December 2019 - 11:38

    Corrie Limpens:

    Wat heerlijk, en super weir. De zon, heerlijk veur dich. Lekker rustig . En de natuuurrrrrr. Xxx
    .

  • 23 December 2019 - 21:06

    Roos:

    Prachtig dao xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 01 Nov. 2019
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 6879

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 10 Maart 2020

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: